کد خبر: ۱۸۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
در اعتراض به تعویق جدائی انگلیس از اتحادیه اروپا، حامیان «برگزیت» راهپیمایی ۲۷۰ مایلی خود را از امروز آغاز کردند.
ناطقان: به نقل از یورونیوز، «نایجل فاراژ» رهبر سابق حزب استقلال انگلیس که نقش به سزایی در ترغیب افکار عمومی این کشور در همه پرسی خروج از اروپا موسوم به «برگزیت» را برعهده داشت، امروز شنبه به جمع معترضانی پیوست که با برگزاری راهپیمایی ۲۷۰ مایلی نسبت به آنچه «خیانت» به همه پرسی «برگزیت» می‌دانند، اعتراض کردند.

رهبر سابق حزب استقلال انگلیس در ساندرلند جایی که اولین نتیجه همه پرسی برگزیت مبنی بر موافقت ساکنان این منطقه با خروج لندن از اتحادیه اروپا اعلام شد، در حالی که کلاه فرانسوی بر سر گذاشته بود و چتری به دست داشت، تاکید کرد که برگزیت در حال انحراف از اهداف اصلی خود است.

«نایجل فاراژ» در این خصوص گفت: هفته‌های زیادی است که پارلمان بریتانیا تلاش می‌کند که هر چه بیشتر به اهداف برگزیت خیانت کند و به نظر می‌رسد عمیقاً علاقه‌ای به خروج از اتحادیه اروپا ندارد.

وی در ادامه افزود: هر قدر پارلمان از اهداف برگزیت فاصله بگیرد، ما تلاش می‌کنیم که با حرکتمان دوباره آنها را به اهداف برگزیت نزدیک کنیم.

این راهپیمایی از امروز شنبه و تنها با حضور حدود ۱۰۰ نفر از مخالفان به تعویق افتادن خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به مقصد لندن آغاز شده است.

منتقدان توافق تِرزا مِی نخست وزیر انگلیس و پارلمان این کشور در خصوص تعویق ۳ ماهه اجرای برگزیت تا پایان ماه ژوئن، نگران این هستند که طی این فاصله زمانی پایه‌های خروج این کشور از اتحادیه اروپا لرزان و تخریب شود.

این در حالیست که پارلمان انگلیس پنجشنبه گذشته زمان خروج از اتحادیه اروپا را ۳ ماه به تعویق انداخت.

همزمان طرح برگزاری مجدد همه‌پرسی برای خروج لندن از اتحادیه اروپا با مخالفت قاطع نمایندگان روبرو شد.

گفتنی است، پیشتر قرار بود فرایند برگزیت تا ۱۳ روز دیگر، یعنی ۲۹ ماه مارس اجرایی شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین