کد خبر: ۱۸۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
شهردار تهران عنوان کرد که لغو مصوبه برج باغ توسط شورای اسلامی شهر تهران صالحات و باقیات اعضای شورای اسلامی شهر تهران است.
ناطقان: پیروز حناچی، صبح امروز (یکشنبه‌) با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با ارائه دو فوریت لایحه اصلاح بودجه سال ۹۷ به شورای اسلامی شهر تهران ، گفت‌: به منظور جبران کسری بودجه، ردیف‌های بودجه مصوب از محل کاهش اعتبارات سایر ردیف‌ها اعمال شده است که کمک به شرکت واحد، آتش نشانی ، سازمان بازنشستگی و ... این کمک‌ها اختصاص می‌یابد.

وی  با بیان اینکه جابجایی اعتبار در دو ردیف تملک دارایی بوده است، گفت‌: از آن جایی که در آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران قرار داریم باید این را بگویم که ۹۴ درصد از بودجه نقد به مبلغ ۱۲۶ هزار و ۴۷ میلیارد ریال محقق شده است و در بخش غیر نقدی نیز ۴۲ درصد معادل ۱۷ هزار و ۷۲ میلیارد ریال محقق شده است که می‌توانیم بگوییم تاکنون ۸۲ درصد منابع مصوب سال ۹۷ محقق شده است و بر اساس آماری که شب گذشته داده‌اند به نظر می‌رسد که بیش از ۹۰ درصد بودجه محقق شود.

شهردار تهران در ادامه صحبت‌های خود ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران برای تصویب برنامه سوم توسعه و لایحه بودجه سال ۹۸، خاطر نشان کرد: نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در سال ۹۷ ، ۲۹۸ تذکر داده‌اند که ۲۶۹ تذکر آن پاسخ داده شده است و ۲۹ تذکر نیز در حال‌ پیگیری است.

وی با بیان این که  خبر خوش آخر سالی برای شهروندان تهرانی دارم، خاطر نشان کرد: به طرز محسوسی شاهد کاهش آلودگی هوای تهران بودیم هر چند که امسال نزولات جوی افزایش داشت، اما مقایسه نقطه به نقطه نشان دهنده این است که اقدامات شهرداری تهران در زمینه  توسعه مراکز معاینه فنی، جدیت در اجرای معاینه فنی و ... موثر واقع شده است.

حناچی در ادامه صحبت‌های خود  با اشاره به خطوط ۶ و ۷ مترو، خاطر نشان کرد: دیروز خط ۷ افتتاح شد و خط ۶ نیز در فروردین ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان صحبت‌های خود توقف مصوبه برج باغ را یکی از بزرگترین تصمیمات شورای اسلامی شهر تهران دانست و یادآور شد: قطعا توقف مصوبه برج باغ، باقیات و صالحات اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواهد بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران سرانجام پس از بیان‌ نظرات موافق و مخالف خود به دو فوریت لایحه پیشنهادی شهردار مبنی بر اصلاحیه بودجه  سال ۹۷ رای مثبت دادند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین