کد خبر: ۱۸۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی نیوزیلند که به شهر «کرایست‌چرچ» مکان وقوع عملیات تروریستی روز جمعه نیز پرواز‌هایی دارد، روز یکشنبه به دلیل یافت شدن بسته‌ای مشکوک بسته شد.
ناطقان:  پلیس نیوزیلند روز یکشنبه یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی این کشور  واقع در منطقه «اوتاگو» که به مقصد «کرایستچرچ» نیز پروازهایی دارد را به دلیل پیدا شدن بسته‌ای مشکوک بست.

خبرگزاری «کونا» به نقل از منابع محلی نوشت که  این بسته مشکوک در فرودگاه «داندین»  پیدا شد و سپس تیمی ویژه برای بررسی آن به محل حادثه اعزام شد.  مقام‌های امنیتی از ذکر جزئیات بیشتر در این باره خودداری کردند.

 این حادثه درست دو روز بعد از کشته شدن 50 نمازگزار در دو مسجد واقع در شهر کرایست‌چرچ در نیوزلند در پی یک حادثه تروریستی به وقوع پیوست.

در جریان حادثه تروریستی در کرایست‌چرچ 50 مسلمان  حین اقامه نماز جمعه کشته و تعدادی نیز مجروح شدند. حمله به مساجد شهر کرایست‌چرچ با  جمعیتی حدود ۴۰۰ هزار نفر ، مرگبارترین تیراندازی در تاریخ نیوزلند به شمار می‌رود.این عملیات تروریستی با محکومیت گسترده جهانی مواجه شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین