کد خبر: ۱۸۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳
رئیس فراکسیون مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دو راه بیشتر پیش رو نداریم یا قیمت خودرو اصلاح می‌‌شود و یا وزیر صنعت، معدن و تجارت استیضاح می‌شود.
ناطقان: امیر خجسته امروز با بیان اینکه شرایط صنعت خودرو  و قیمت خودرو نگران‌کننده است اظهار کرد: مردم از این وضعیت آسیب زیادی را متحمل می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون جلسات متعدد در این باره برگزار شده و پیگیری برای حل  مشکلات مردم ادامه دارد افزود: ابتدا خودروسازان اعلام کردند نمی‌توانند به تعهدات خود در برابر خریداران خودرو عمل کنند، اما سایت برای پیش‌فروش فوری خودرو باز بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پراید 50 میلیونی در شأن مردم ایران نیست تصریح کرد: مکررا وزیر صنعت به مجلس احضار شده و سوالاتی در این باره از او پرسیده شده است.

وی با اشاره به اینکه وزیر صنعت درباره قیمت خودرو اقداماتی انجام داده است گفت: وزیر صمت خودروسازان را موظف به انجام تعهدات مربوط به پیش‌فروش کرده است.

رئیس فراکسیون مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خودروسازان موظف هستند 400 هزار خودروی پیش‌فروش شده را با قیمتی که تعهد داده‌اند به مردم تحویل دهند افزود: در این زمینه  مجلس از شاکیان که مستندات لازم را مبنی بر اجحاف به حقوق آنان را دارند، در مقابل خودروسازان دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدا با شیوه عرضه خودرو به صورت پنج درصد زیر قیمت بازار مخالف بودم افزود: قیمت خودرو را دلالان بازار تعیین می‌کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین