کد خبر: ۱۸۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
در پی وقوع توفان و بارش شدید باران که سبب آب‌گرفتگی گسترده معابر و خسارت به منازل مسکونی و تأسیسات زیربنایی شده، مدارس استان گلستان نیز در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شده است.
ناطقان: آموزش و پرورش گلستان با صدور اطلاعیه‌ای از تعطیلی کلیه مدارس استان خبر داد.

در این اطلاعیه گفته شده است: بنا به درخواست ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های استان گلستان و برای جلوگیری از خطرات احتمالی با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی و تداوم بارندگی و همچنین آب‌گرفتگی معابر، امروز سه شنبه 28 اسفند97 کلیه مدارس استان گلستان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

ستاد مدیریت بحران استان نیز با صدور اطلاعیه جداگانه‌ای بر تعطیلی مدارس تأکید کرد.


از اواخر روز دوشنبه توفان با سرعتی بیش از 108 کیلومتر شهرهای مختلف گلستان را در نوردید و بارش شدید باران نیز سبب سیلابی شدن رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی گسترده معابر و منازل مسکونی و خسارت به تأسیسات زیربنایی شد.

طبق اعلام مدیریت بحران هنوز برآورد خسارت انجام نشده است اما به نظر می‌رسد عمده خسارت‌ها به دلیل آب‌گرفتگی گسترده اراضی مربوط به بخش کشاورزی باشد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: مدارس ، گلستان ، تعطیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین