کد خبر: ۱۸۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد: به منظور حفظ پایداری شبکه برق کشور، در ایام نوروز و به ویژه لحظه تحویل سال، بیش از ۲۰ هزار نفر از همکاران در بخش‌های مختلف مشغول به کار خواهند بود.
ناطقان: به نقل از توانیر، محمدحسن متولی زاده گفت: براساس تقسیم بندی صورت گرفته در بخش انتقال و فوق توزیع ۱۳ هزار نفر در ایام تعطیلات در محل کار خود حاضر خواهند بود.

متولی زاده ادامه داد: با توجه به اهمیت این بخش، پرسنل صنعت برق در محل‌های کار خود حاضر خواهند بود تا شبکه انتقال و فوق توزیع به عنوان زیرساخت اصلی شبکه برق کشور پایداری خود را حفظ نماید و در صورت وقوع رخدادی غیرمنتظره بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع آن اقدام کرد.

مدیرعامل توانیر همچنین درخصوص بخش توزیع نیز گفت: در بخش توزیع نیز بیش از ۱۵ هزار نفراز همکاران در ایام تعطیلات و لحظه تحویل سال مشغول به کار خواهند بود

وی افزود: در بخش توزیع نیز همکاران صنعت برق در واحد‌های مربوط به دیسپاچینگ، اتفاقات، اکیپ‌های عملیاتی و... حضور خواهند داشت.

مدیرعامل توانیر تصریح کرد: در تمام ایام تعطیلات همه مجموعه‌های صنعت برق آماده خدمت رسانی به مشترکان هستند و در صورت بروز مشکل هموطنان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱، موارد را به همکاران صنعت برق اطلاع دهند.

متولی زاده همچنین خاطرنشان کرد: در کنار بخش‌های انتقال، فوق توزیع و توزیع، پرسنل صنعت برق در کلیه نیروگاه‌ها نیز به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت خواهند بود تا جریان برق به عنوان نبض اصلی زندگی و روشنایی برای هموطنان حفظ شود.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین