کد خبر: ۱۸۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
در آستانه روز پدر بازار مخصوص کالا‌ها و وسایل مخصوص این روز حال و هوای ویژه به خود گرفته، به همین خاطر به بررسی این بازار پرداختیم.
ناطقان: در آستانه روز پدر خرید هدیه برای گرامی داشت مقام پدران در خانواده سنت حسنه‌ای است که اعضای خانواده آن را تهیه می‌کنند، به همین خاطر بازار مربوط به این هدایا در این روز‌ها حال و هوای مخصوصی به خود می‌گیرد.

در میان وسایل موجود کالا‌های مانند ماشین اصلاح صورت، وسایل الکترونیکی، ساعت، وسایل و تجهیزات فنی، عطر و ادکلن، کیف، وسایل ورزشی، کتاب، گل، ست خودکار و خودنویس طرفداران بیشتری دارد.

اگر قصد خرید هدیه کم هزینه را دارید با مبلغ ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید وسایلی مانند تجهیزات جانبی خودرو، فلش، هدفون و هندزفری، اسپیکر قابل حمل، ماگ‌های نوشیدنی، صندلی سفری تاشو، کیف پول، کتاب، مجلات و آلبوم موسیقی را خریداری کنید.

گشتی در بازار نشان داد با مبلغی بیشتر و تا حدود ۵۰۰ هزار تومان امکان خرید مدل‌های مختلف وسایلی مانند پاوربانک، هندزفری بلوتوثی، جعبه ابزار، مچ بند سلامت، عطر و ادکلن، برخی مدل‌های ماشین اصلاح صورت، ماساژور برقی، مسواک برقی را دارید، همچنین خرید عینک آفتابی نیز در این گروه قرار دارد.

با مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان دست شما برای خرید باز بوده و با توجه به علایق و سلیقه خود می‌توانید وسایل و تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی تلفن همراه، ساعت هوشمند، تبلت، تجهیزات ورزشی و دوربین عکاسی را خریداری کنید.

در این میان باید به تخفیفات جعلی که به عنوان شگرد از سوی برخی فروشندگان برای جذب مشتری بیشتر داده می شود، توجه نکرد زیرا قیمت نهایی این کالاها با تخفیف‌های اعمال شده به قیمت واقعی آن می‌رسد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین