کد خبر: ۱۸۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک انبار کالا در تهران خبر داد.
ناطقان: سیدجلال ملکی در باره این حادثه گفت: ساعت ٢۴ امروز یک مورد آتش سوزی در یک انبار کالا به سامانه ١٢۵ آتش نشانی تهران اعلام شد که در پی آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه امکاناتی از جمله بالابر، خودرو تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه واقع در خیابان مولوی، خیابان اردستانی اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور اولین ایستگاه آتش نشانی در مدت زمان یک دقیقه در محل حادثه گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، مغازه‌های این خیابان اغلب محل نگه داری و فروش مواد پلاستیکی بوده و آتش سوزی در طبقه فوقانی یکی از این مغازه‌ها که انباری ٢٠٠ متری رخ داده است.

وی با بیان اینکه در این انبار مقادیر زیادی لوازم پلاستیکی نگهداری می‌شد گفت: این انبار کاملاً شعله ور بود و آتش و دود از قسمت سقف این انبار به بیرون متساعد می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به احتمال سرایت آتش به انبارهای کناری گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و بلافاصله به کانون آتش سوزی دسترسی پیدا کردند. در همان لحظات اولیه نیز سه کارگر جوان که در مغازه پایینی حضور داشتند به کمک آتش نشانان بدون مصدومیت از محل خارج شدند و برای بررسی وضعیت جسمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه عملیات تحت کنترل آتش نشانان است گفت: آتش نشانان در حال لکه گیری هستند و محل استقرار از انجام ایمن سازی‌های لازم برای بررسی علت حادثه به عوامل مربوطه تحویل داده خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین