کد خبر: ۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
دحام العنزی، کارشناس سیاسی عربستانی در برنامه ای تلویزیونی در یکی از شبکه های رسمی عربستان سعودی اعلام کرد که عربستان می تواند یک میلیون انتحاری را برای اجرای حملات تروریستی به یمن بفرستد.
ناطقان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، العنزی افزود: "باید از انتحاری ها برای خلاص شدن از دست حوثی ها و تأمین اهداف عربستان در یمن استفاده کرد ."

العنزی خاطرنشان کرد: "عربستان بدون کمک کشورهای جهان یا سازمان ملل متحد می تواند به یمن اعلام جنگ کند، و انتحاری ها را برای فرستادن به این کشور آماده کند."

العنزی اعلام کرد: "خود من می توانم ظرف 15 دقیقه یک میلیون انتحاری را آماده کنم زیرا افراد بسیاری خواهان ورود به بهشت هستند" !

بامداد پنج‌شنبه (6 فروردین) سفیر عربستان در آمریکا از آغاز عملیات «توفان قاطع» برای تجاوز نظامی به یمن خبر داد و اعلام کرد که این عملیات بامداد پنجشنبه ساعت 24 به وقت عربستان سعودی با دستور ملک سلمان شاه این کشور آغاز شده است.

10 کشور در این تجاوز نظامی مشارکت دارند که شامل اعضای شورای همکاری خلیج فارس‌ به جز کشور عمان، به علاوه ترکیه، اردن، مصر و سودان است.

در این حملات تاکنون بیش از هزار تن از کودکان و زنان یمنی به خاک و خون کشیده شده اند.
منبع:شبکه خبر
برچسب ها: عربستان ، حمله ، یمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین