کد خبر: ۱۸۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
فرمانده ناجا با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل، از افزایش وقوع سرقتها در این ایام خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان با بیان اینکه امسال رانندگان، توصیه‌های پلیس را بیشتر رعایت کرده‌اند، گفت: در 6 روز اخیر جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای 15 درصد و وقوع تصادفات جاده‌ای نیز سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

فرمانده ناجا ادامه داد: در بررسی‌های مشخص شده، 55 درصد تصادفات جاده‌ای به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده روی می‌دهد که به رانندگان توصیه می‌شود بعد از هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی 45 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده‌های استان اصفهان، تصریح کرد: این ایستگاه‌ها در تمام جاده‌های کشور راه‌اندازی شده‌اند و هدف از آن، استراحت رانندگان، سرنشینان و رفع خستگی آنها است.

به گفته اشتری پرسنل نیروی انتظامی امنیت را در مرزها، جاده‌ها و داخل شهرها تأمین می‌کنند و تاکنون هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.

فرمانده ناجا یادآور شد: متأسفانه وقوع سرقتها در این ایام افزایش یافته که مردم باید فرصت ارتکاب جرم سرقت را از سارقان سلب کنند و پلیس نیز در این رابطه با جدیت فعالیت می‌کند و امیدواریم شاهد کاهش سرقتها نیز باشیم.

اشتری با اشاره به افزایش مسافرتها در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل، از رانندگان خواست، توصیه‌های پلیس را رعایت کرده و مسیر سفر را نیز جزء سفر بدانند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین