کد خبر: ۱۸۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از اسکان بیش از دو هزار نفر از سیل زدگان آق قلا و گمیشان در اماکن امن خبر داد.
ناطقان:عبدالرضا چراغعلی اظهار کرد: خوشبختانه از بامداد امروز (شنبه، حدود ساعت ۲۴ شب گذشته) سرریز سدهای گلستان در شرایط قابل قبولی قرار دارد و خطر افزایش دبی آب در شهرستان های غرب گلستان برطرف شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت متعادل تر شده است، افزود: انتظار ما این است با متعادل شدن روان آب ها به سمت شهرستان های شمال استان به ویژه آق قلا و گمیشان، ان شاء الله از ظهر امروز (شنبه) شرایط پایدارتری در این شهرستان شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: امیدواریم از امشب شاهد بهبود وضعیت در شهرستان های غرب استان باشیم و پیش بینی می کنیم تا چند روز آینده بخش قابل توجهی از آبی که سبب بحران در شهرستان های آق قلا، گمیشان و سیمین شهر شده فروکش کند و مشکل حل شود.

وی با اشاره به اینکه کمبودی برای امدادرسانی نداریم، تصریح کرد: تاکنون شرایط برای رساندن امکانات به مناطق سیل زده سخت بود و امید داریم با فروکش کردن سیلاب امکانات بیشتری در اختیار سیل زدگان اهالی روستاها و شهرهای آق قلا و سیمین شهر برسد.

چراغعلی از اسکان بیش از دو هزار نفر از سیل زدگان آق قلا و گمیشان در اماکن امن خبر داد و خاطرنشان کرد: از کسانی که قصد کمک رسانی به مردم سیل زده استان را دارند تقاضا داریم کمک های خود را به مراجع قانونی تحویل دهند و از مراجعه به مناطق سیل زده خودداری کنند چراکه با توجه به عرض کم معابر و آب گرفتگی زمین های اطراف، نگران مشکلات ترافیکی در منطقه هستیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین