کد خبر: ۱۸۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ۱۱ یکشنبه ۴ فروردین را اعلام کرد و از برف و باران و ترافیک در جاده‌های مختلف کشور خبر داد.
ناطقان: پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ۱۱ یکشنبه ۴ فروردین را اعلام کرد.

در محور کوهرنگ-سمسامی در استان چهارمحال و بختیاری شاهد بارش برف و در استان‌های کرمانشاه, کردستان, لرستان و همدان (اکثر محورها)، استان سیستان و بلوچستان شمال (محور خاش – سراوان)، استان چهارمحال و بختیاری (محورهای شهرکرد-بروجرد و بروجن-لردگان)، استان زنجان (محورهای قیدار-همدان و قیدار-زنجان) و استان ایلام (محور ایلام-دره شهر) شاهد بارش باران هستیم.

همچنین در استان سیستان و بلوچستان محور میرجاوه مه‌گرفتگی و کاهش دید رخ داده است.

در مسیر جنوب به شمال محور کرج – چالوس ترافیک نیمه‌سنگین در محدوده‌های ابتدای محور تا آدران، عسل کوچ، تونل کندوان، سیاه بیشه و پل زنگوله و در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های لاسم، امام زاده علی، گزنک و تونل وانا ترافیک نیمه سنگین و در طول محور ترافیک پرحجم و روان است.

همچنین در مسیرجنوب به شمال محور فیروزکوه، آزادراه تهران – قم، و محورهای ساحلی استان مازندران ترافیک در طول محورها پر حجم و روان است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین