کد خبر: ۱۸۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند از ارسال اقلام خوراکی به مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد.
ناطقان: مسعود سریع القلم اظهارکرد: به دنبال وقوع سیل در استان گلستان و دستور پیروز حناچی - شهردار تهران - برای کمک به سیل‌زدگان، شرکت شهروند براساس مسئولیت‌های اجتماعی‌ خود تصمیم گرفت تا کمک‌های انسان‌ دوستانه‌ای را به مناطق بحران زده استان گلستان ارسال کند.

وی ادامه داد: این کمک‌ها شامل انواع تن ماهی، کنسروجات، ظروف یکبار مصرف و آب معدنی است که در قالب دو تا سه خودرو به مناطق سیل‌زده گلستان ارسال خواهد شد.

به گزارش شهرنوشت مدیر عامل شرکت خدماتی کالای شهروند تصریح کرد: این اقلام بنا به نیاز و شرایط مردم سیل زده انتخاب و امروز ارسال می‌شوند.

ار روز اول سال جدید دو استان گلستان و مازندران درگیر سیل شده اند که با حضور همه دستگاه های امدادی،سپاه ،ارتش و... سیل در حال مهار است و کمک رسانی به مردم سیل‌زده ادامه دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین