کد خبر: ۱۸۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
اگر لباسهاي شما بسيار كثيف شدند، مي توانيد از نوشابه گاز دار كمك بگيريد.
ناطقان: به اين صورت كه يك شيشه نوشابه را همراه با پودر لباسشويي روي لباسهاي كثيف بريزيد و به طور معمولي آنها را بشوييد. خواهيد ديد كه لباسها چقدر تميز مي شوند.

شستن لباسهاي استرج و كشي:

در نظرداشته باشيد كه هرگز اين لباسها را پس از شستن روي طناب آويزان نكنيد، زيرا سرازير شدن آب، باعث كش آمدن لباس مي شود و زيبائي خود را از دست مي دهد . به همين منظور هميشه بعد از شستن، آنها را در سبد گذاشته ، بگذاريد تا خشك شود . با اينكارهيچ صدمه اي به لباس شما وارد نمي شود.

شستن ملافه:

براي اينكه ملافه هاي شما تميز شسته شود و در ضمن به تار و پود پارچه آسيب نرسد ، از مواد پاك كننده استفاده نكنيد.بلكه به جاي اين كار ملافه ها را داخل ماشين لباسشويي بريزيد . و مقداري پودر صابون و يا تكه اي صابون رنده شده را به آن اضافه كنيد . بعد از 15 دقيقه شستن، مي بينيد كه ملافه ها بسيار تميز شده اند بدون اينكه لكه اي داشته باشند.

مشكل شستن دستمال آشپزخانه:

به دليل كوچك بودن دستمالهاي آشپزخانه شستن آنها مشكل است . براي رفع اين مشكل يك كيسه بدوزيد . تمام دستمال ها را داخل كيسه بريزيد و دهانه آن را با كش جمع كنيد و كيسه را داخل ماشين لباسشويي بيندازيد، با اين كار مشكلتان حل خواهد شد.

شستن لباس با نوشابه:

اگر لباسهای شما بسيار كثيف شدند، مي توانيد از نوشابه گاز دار كمك بگيريد. به اين صورت كه يك شيشه نوشابه را همراه با پودر لباسشويي روي لباسهاي كثيف بريزيد و به طور معمولي آنها را بشوييد. خواهيد ديد كه لباسها چقدر تميز مي شوند.

شستن لباسهايي كه اپل دارند:

همان طوركه مي دانيد وقتي لباسهاي داراي اپل را داخل ماشين لباسشويي مي اندازيم، اپل آنها از بين مي رود . براي جلوگيري از اين كار از چند روش مي توانيد كمك بگيريد:

1- اپل ها را با سنجاق به لباس وصل كنيد، و در موقع شستن اپل را از لباس جدا كنيد و بعد اپل را به لباس وصل كنيد.

2- مي توانيد از چسب هايي كه در بازار هستند و براي بستن كفشها هم از آن استفاده مي شود ، كمك بگيريد . به اين صورت كه يك طرف چسب را به لباس و طرف ديگر را به اپل بدوزيد تا در موقع شستن ، اپل را به راحتي از لباس جدا كنيد.

3- مي توانيد هر كدام از اپل ها را داخل پلاستيك كرده و خيلي محكم گره بزنيد و بعد لباس را داخل لباسشويي بيندازيد، با اينكار اپل ها سالم مي مانند.

نظافت پرده حمام:

پرده حمام را روي يك سطح صاف پهن كنيد، با اسفنج آغشته به آب و صابون دو طرف آن را تميز كنيد. سپس با آب گرم بشوييد و آن را در آفتاب خشك كنيد . در ضمن در نظر داشته باشيد كه پرده حمام را لوله نكنيد و آن را براي آبگيري فشار ندهيد.

پاك شدن يقه بلوزمردانه :

براي پاك كردن يقه بلوز مردانه از مايع ظرفشويي استفاده كنيد.

تميز كردن اسفنج:

براي نو كردن اسفنج آن را يك شب داخل آب نمك و يا محلول آب و جوش شيرين بگذاريد . كاملاً تميز مي شود.

آويزان كردن لباس بر روي طناب لباس:

براي اينكه كمتر به اتو كردن احتياج داشته باشيد، مي توانيد ازچوب لباسي استفاده كنيد . چوب لباسي را در داخل لباس قرار دهيد، به همان صورتي كه مي خواهيد لباس را داخل كمد قراردهيد ، بعد چوب لباسي را به طناب آويزان كنيد. با اين روش هم حجم كمتري گرفته مي شود و هم كمتر چروك مي شود . يا اين كه لباس ها را از يقه به طناب با گيره آويزان كنيد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین