کد خبر: ۱۸۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بر لزوم امدادرسانی همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها به سیل‌زدگان تاکید کرد.
ناطقان: حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان گلستان گفت: همه مسئولان باید کمک کنند تا در زمانی کوتاه مشکلات مردم گرفتار در سیلاب برطرف شده و به زندگی عادی خود بازگردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پلیس برای امدادرسانی به مردم خاطرنشان کرد: تامین امنیت و آرامش و حراست از اموال شهروندان در این مناطق بسیار مهم و در این راستا پلیس استان با گشت‌های ویژه و حضور فعال اقدامات خوبی انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام هرگاه مسلمانی نیاز به کمک داشته باشد همگان وظیفه دارند تا حد توان به یاری وی بشتابند. از همین رو نیروی انتظامی نیز از لحظات اولیه حادثه با تمام وجود در کنار مردم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: پلیس و سایر نیروهای مسلح با تشکیل ستاد بحران و برنامه‌ریزی‌های هدفمند تلاش می‌کنند تا حد امکان و با بسیج کلیه امکانات در همه ابعاد به مردم منطقه کمک کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین