کد خبر: ۱۸۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
تیم فوتبال پرسپولیس در سال ۹۸ بازی‌های فشرده‌ای دارد و باید در رقابت‌های مختلفی از جمله رقابت‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور یابد.
ناطقان: تیم فوتبال پرسپولیس تهران در سال ۹۸ بازی‌های فشرده‌ای دارد و باید در رقابت‌های مختلفی از جمله رقابت‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور یابد. دیدار با سپاهان در جام حذفی سوم خرداد در اصفهان برگزار خواهد شد و برنده آن باید به مصاف داماش برود که به نظر می‌رسد برنده تقابل شاگردان برانکو و امیر قلعه نویی قهرمان خواهد شد.

همچنین سرخپوشان در نخستین دیدار پس از عید نوروز باید ۱۰ فروردین به مصاف استقلال در دربی تهران بروند که تقابل بسیار حساسی است و همچنین برنامه بازی‌های شاگردان برانکو تا پایان لیگ هجدهم به شرح زیر است.


استقلال تهران - پیکان تهران - سایپا تهران - ذوب آهن اصفهان - سپاهان اصفهان - تراکتورسازی تبریز - ماشین سازی تبریز - پارس جنوبی جم


البته جدال اصلی این تیم در سال ۱۳۹۸ به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ بازمی گردد که باید ۴ دیدار دیگر مرحله گروهی خود را برگزار کنند. شاگردان برانکو در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، السد قطر و الاهلی عربستان همگروه هستند و تلاش می‌کنند تا مانند سال گذشته نتایج خوبی بگیرند.
برنامه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به شرح زیر است:
سه شنبه ۲۰ فروردین:
پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان
دوشنبه ۲ اردیبهشت:
الاهلی عربستان - پرسپولیس ایران
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت:
پاختاکور ازبکستان - پرسپولیس ایران
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت:
پرسپولیس ایران - السد قطر
البته در سال ۹۸ لیگ نوزدهم، فصل جدید جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ هم آغاز می‌شود و فشردگی بازی‌ها برای تیم پرسپولیس زیاد است. البته احتمال دارد در پایان فصل لیگ برتر که ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ است، برانکو از پرسپولیس جدا شود و همچنین نگرانی سرخپوشان بحث تمدید قرارداد بازیکنان است که تاکنون پیشرفتی نداشته و شنیده می‌شود برخی ستاره‌های این تیم در سودای لژیونر شدن هستند.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین