کد خبر: ۱۸۹۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
شرکت شل نام شرکت "فرست یوتیلیتی" را به "شل انرژی" تغییر داد و مشتریان مسکونی این شرکت در انگلیس را به برقی که ۱۰۰ درصد توسط منابع تجدیدپذیر تولید می‌شود، وصل کرد.
ناطقان: شرکت شل اعلام کرد برق مورد نیاز مشتریان این شرکت از منابعی مانند سوخت زیستی، خورشیدی و بادی تأمین خواهد شد. تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار خانه به برق تجدیدپذیر متصل شده‌اند.

شرکت شل در دسامبر سال ۲۰۱۷ با خرید شرکت "فرست یوتیلیتی" موافقت کرد و فرآیند خرید این شرکت را در فوریه سال ۲۰۱۸ کامل کرد.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، مقامات شرکت "شل نیوانرژی" در بیانیه‌ای اعلام کردند: این مثال خوبی از رویکرد ما در ایجاد کسب و کار برق مطابق با نیازهای مشتریانمان است.

شرکت "شل نیوانرژی" در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و روی سوخت‌های جدید برای حمل و نقل شامل سوخت‌های زیستی پیشرفته و نیرو متمرکز شده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین