کد خبر: ۱۸۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در هر دو مسیر جاده هراز محدوده پیست آبعلی خبر داد.
ناطقان: سرهنگ سیاوش محبی درباره آخرین شرایط جوی و ترافیک محورهای مواصلاتی شرق استان تهران با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال و شمال به جنوب محور هراز محدوده پیست آبعلی نیمه سنگین است، افزود: رانندگان باید با صبر و حوصله بیشتر و بدون تعجیل در این محور به رانندگی بپردازند.

وی وضعیت ترافیکی دیگر محورهای شرق استان تهران از جمله محورهای فیروزکوه، امام رضا (ع) و حرم تا حرم را عادی و روان خواند و گفت: رانندگان عزیز قبل از حضور در محورهای مواصلاتی از وضعیت ترافیکی راه‌ها اطلاع حاصل و با مدیریت زمان برنامه ریزی سفر از معطل شدن در ترافیک طولانی جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: در زمان بارش‌ها جاده لغزنده است و باید بیش از پیش جوانب احتیاط را رعایت کنیم، تا شاهد بروز حادثه ناگوار نباشیم.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین