کد خبر: ۱۸۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
به دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران دستگاه‌های اجرایی این استان، به حالت آماده‌باش در آمدند.
ناطقان: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، طی نامه‌ای به فرمانداران، بخشداران، دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران و شهرداران این استان، به تمامی نیروهای عمل‌کننده برای پیشگیری و آمادگی هر چه بیشتر به منظور رویایی با احتمال وقوع جاری‌شدن سیلاب تا روز چهارشنبه هفته جاری آماده‌باش کامل داد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

پیرو اخطاریه شماره ۳۹۵/۴۴/۸۶ مورخ ۵ فروردین ۹۸ اداره‌کل مدیریت بحران استان مبنی بر استقرار سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان و بارش باران و ذوب برف و احتمال جاری‌شدن سیلاب، شایسته است، دستور فرمائید، به‌منظور پیشگیری و آمادگی هر چه بیشتر تمامی نیروها با امکانات و تجهیزات کامل ضمن استقرار در مناطق پر خطر و همچنین در پایگاه‌ها و محورهای اصلی و فرعی، آمادگی لازم در برخورد با هرگونه حادثه احتمالی را داشته باشند.

همچنین با عنایت به بخشنامه شماره ۲۱۰/۵۳۸۵۳ مورخ ۵ فروردین و ۹۸ معاون اول محترم رئیس جمهور و حسب دستور اکید استاندار محترم ضروری است؛ تمامی فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و شهرداران به‌طور تمام وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین