کد خبر: ۱۸۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
معاون اول رییس جمهور با اشاره به نامگذاری سال جدید تحت عنوان رونق تولید، گفت: دستگاه‌های اقتصادی و بخصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با جدیت به دنبال تحقق رونق تولید باشند و در این مسیر نباید فقط متکی به تامین منابع مالی باشند بلکه باید با استفاده از ایده‌های نو، راهکار‌هایی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی پیدا کنند.
ناطقان: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در دیدار نوروزی وزرا، معاونین و مشاورین رییس جمهور و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق و سلامتی برای ملت ایران ابراز امیدواری کرد، در سال پیش رو با همت و تلاش هرچه بیشتر بتوانیم بخشی از سختی ها که مردم در سال 97 بخصوص در بخش اشتغال و معیشت متحمل شدند را جبران کنیم.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به تداوم بارش ها بخصوص در پایتخت، از مردم سراسر کشور خواست به هشدارها توجه جدی داشته باشند و افزود: همکاری مردم در کاهش خسارات و آثار زیانبار ناشی از سیل بسیار تأثیرگذار است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین