کد خبر: ۱۸۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت تردد در بزرگراه امام علی (ع ) و چند نقطه دیگر از پایتخت در ساعات آینده درپی بارش‌های اخیر خبر داد.
ناطقان: سرهنگ موسوی پور با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در معابر پایتخت درپی بارش‌های اخیر گفت: محدودیت اول از ساعت ۱۴:۳۰  امروز ششم فروردین تا پایان بارش ها و اطلاع بعدی در بزرگراه امام علی ( ع  ) در هر دو مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال انجام شده و این محور توسط پلیس مسدود و دارای محدودیت تردد است.

وی افزود: همچنین محدودیت دوم که از ساعت ۱۴:۳۰  امروز ششم فروردین و تا پایان بارش ها و اطلاع بعدی اعمال می‌شود، در سمت لواسان و فشم از گردنه قوچک و بزرگراه ارتش به سمت سوهانک و پل استخر به سمت گردنه قوچک و همچنین محدوده تلو به سمت لواسانات است.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ افزود:  میدان کوهسار به سمت کن محدودیت سوم می باشد که تا اعلام بعدی پلیس دارای ممنوعیت است.

موسوی‌پور از شهروندان خواست از تردد و مراجعه به مسیرهای اعلامی جدا خودداری کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین