کد خبر: ۱۸۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
شهردارتهران همدردی با سایر استان های سیل زده، برگزاری نوروزگاه ها و آمادگی برای سیل احتمالی پایتخت را ۳ اقدام شهرداری در نوروز ۹۸ عنوان کرد.
ناطقان: شهردار تهران به همراه چندتن از اعضای شورای شهر و نمایندگان کشورهای خارجی در جشن ملی پرچم که به مناسبت روزجمهوری اسلامی در منطقه فرهنگی وگردشگری عباس‌آباد برگزار شد، حضور یافت.

پیروز حناچی در این مراسم ضمن تبریک «سالگرد استقرار نظام معزز جمهوری اسلامی ایران» و قدردانی از نمایندگان کشورهای گوناگون برای حضور در این مراسم گفت: تخمین زده می‌شود تابه‌حال حدود ۸۰ میلیارد متر مکعب باران باریده است؛ در نقاطی مثل گلستان و شیراز مشکلات و اخبار ناگواری داشتیم، اما در کنار آن این نوید را هم می‌دهیم که کشور از وضعیت حاد خشکسالی در حال خارج شدن است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران که عصر امروز با حضور وزیر کشور برگزار شد، ادامه داد: باید بگویم در شرایط عادی مشکلی در پایتخت نیست، اما اگر بارش شدید در مدت زمانی کوتاه داشته باشیم ممکن است مشکلاتی به‌وجود بیاید. اگرچه امیدواریم مشکلی پیش نیاید.

حناچی در ادامه سخنانش گفت: شعار ما «تهران، شهری برای همه» بود؛ این یعنی فضاهای عمومی داشته باشیم که همه شهروندان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند؛ تمامی فضاهای تپه‌های عباس‌آباد طوری ساخته شده‌اند که تمام مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بسیاری از برنامه‌ها و دغدغه‌هایی که در سطح شهر تهران داریم، نیازمند منابع مالی زیادی نیست؛ با هماهنگی‌های صورت گرفته در وزارت ارتباطات توانستیم در محدوده ۷ روددره تهران سامانه پیامک هشدار راه بیاندازیم؛ دارآباد، دربند، درکه، فرحزاد، اوین، کن و وردآورد. وردآورد، کن و دربند همان روددره‌هایی هستند که سال‌ها قبل حادثه‌های قبلی را به وجود آوردند. با استفاده از سیستم BTS، سیصد و ۵۰ هزار پیامک فلش را در مدت ۲ دقیقه ارسال کردیم.

شهردار تهران در پایان بابت اقدامات نوروزی شهرداری از همکاران خود تشکر کرد و گفت: ما در این نوروز چند کار مهم داشتیم؛ اول، همدردی با بقیه استان‌های کشور بود؛ همکاران آتش‌نشانم از روزهای اول در استان گلستان حضور داشتند. همچنین ما در نوروز امسال وظیفه زنده نگاه داشتن نشاط و شادمانی مردم را نیز داشتیم؛ در نوروزگاه‌ها برنامه اجرا کردیم. از طرف دیگر در پایتخت با خطر سیل روبه‌رو بودیم؛ تلاش می‌کردیم تا خدای ناکرده از این باران رحمت الهی گزندی به شهروندان عزیز نرسد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین