کد خبر: ۱۸۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور برای انجام مذاکرات درباره حمایت متقابل از سرمایه گذاری با کرواسی به این کشور سفر کرد.
ناطقان: دیدارهای فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد کشورمان از روز گذشته (۱۳ فروردین) در وزارت اقتصاد کرواسی آغاز شده است. قرار است پس از پایان این مذاکرات پروتکل اصلاحی تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی به امضا وزیر اقتصاد و دارایی کشورمان و دارکو هوروات، وزیر اقتصاد، کارآفرینی و صنایع کرواسی برسد.

بر اساس گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) در ادامه این سفر هم‌چنین قرار است "دژپسند" دیدارهای جداگانه‌ای با وزیر دارایی، رئیس بانک مرکزی و رئیس اتاق بازرگانی و اقتصاد کرواسی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز در اواخر اسفندماه سال گذشته فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفری به جمهوری آذربایجان رفت و در آن‌جا درباره راهکارهای گسترش همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه‌های سرمایه گذاری، تجاری، مالی و بانکی، گمرک و مسائل مرزی، ارتباطات، انرژی و محیط زیست، کشاورزی، امنیت غذایی و بهداشت، علمی و آموزشی و فرهنگ و گردشگری بحث و بررسی شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین