کد خبر: ۱۸۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، آخرین وضعیت ترافیکی محورهای کشور را اعلام کرد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: برابر گزارشات دریافتی هم اکنون بارش برف در ارتفاعات محور کرج -چالوس و بارش باران در اکثر محورهای استان‌های اصفهان و کرمان و محور تربت حیدریه - مشهد در استان خراسان رضوی و محور فردوس - بزرویه در استان خراسان جنوبی گزارش شده است.

وی به ترافیک محورهای کشور اشاره کرد و گفت: برابر گزارشات دریافتی بار ترافیکی در شمال به جنوب محور هراز محدوده‌های تونل شماره یک، پنجاب و لاریجان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: شمال به جنوب محور چالوس محدوده‌های مرزن‌آباد، پل زنگوله، تونل تکاور و آذران بار ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین شمال به جنوب محور فیروزکوه در تمام مسیر ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

وی در خصوص محور رشت - قزوین گفت: شمال به جنوب محور رشت به قزوین محدوده‌های امامزاده هاشم تا پل عوارضی ترافیک نیمه سنگین است و در سایر محورهای کشور ترافیکی روان را شاهدیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا مجدداً تاکید کرد: بنا بر هماهنگی انجام شده و اطلاع رسانی صورت گرفته محورهای چالوس و هراز از سمت شمال به سمت تهران یکطرفه هستند و مأموران پلیس راه با هرگونه تخلف در طول این مسیرها به طور جدی برخورد می‌کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین