کد خبر: ۱۸۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
دبیر شورای عالی بیمه سلامت از تصویب تعرفه‌های خدمات تشخیصی و درمانی پزشکی سال ۹۸ خبر داد و گفت: بنابر مصوبه هیات دولت، این تعرفه‌ها در سال جاری، در بخش دولتی بطور میانگین 10 و در بخش خصوصی 13 درصد رشد خواهد داشت.
ناطقان: دکتر علیرضا اولیایی منش گفت: برای نخستین بار در سالیان اخیر، تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی ، پیش از آغاز سال جدید در هیات دولت به تصویب رسیده است.

وی اظهار داشت: در آخرین جلسه هیات وزیران در سال 97، موضوع تعرفه های تشخیصی و درمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در نهایت مصوب شده است که تعرفه ها در بخش دولتی بطور میانگین 10 و در بخش خصوصی 13 درصد رشد داشته باشد و این مصوبه از ابتدای سال جاری قابل اجراست.

بنابراعلام وبدا، وی تاکید کرد: اجزای تعرفه‌های تشخیصی و درمانی مصوب به تفکیک بخش خصوصی و دولتی، بزودی و پس از ابلاغ رسمی به این دبیرخانه، بصورت تفصیلی منتشر خواهد شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین