کد خبر: ۱۸۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در اقدامی عجیب از تعطیلی استخر قهرمانی آزادی خبر داد که با این شرایط باید دید تکلیف تیم ملی شنا برای ادامه اردوها چه می‌شود!
ناطقان: به دنبال خبرهایی که در خصوص واگذاری استخر قهرمانی آزادی از سوی مدیریت این مجموعه به بخش خصوصی در حال منتشر شدن بود، صبح امروز (شنبه) ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸، سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با نصب بنری در ورودی مجموعه از تعطیلی تنها استخر قهرمانی کشور خبر داد.

در این بنر دلیل تعطیلی استخر قهرمانی آزادی مشکلات تاسیساتی مطرح شده است اما زمانی که صحبت‌های رئیس کمیته فنی شنا را می‌شنویم گویا چنین مشکلی وجود ندارد.

حمید اسکندریون رئیس کمیته فنی شنا در خصوص نصب این بنر گفت: متأسفانه چنین صحبت‌هایی بهانه است تا تنها استخر قهرمانی کشور به بخش خصوصی واگذار شود. ما از پنجم فروردین ماه در این استخر اردوهای خود را آغاز کرده‌ایم و امروز نیز در این استخر تمرین داشتیم. هیچ مشکل تاسیساتی و فنی وجود ندارد و این اقدامات تنها بهانه است تا این استخر را به بخش خصوصی واگذار کنند.

او افزود: مدتی است که مدیریت این مجموعه تصمیم دارد استخر قهرمانی را به بخش خصوصی واگذار کند و این صحبت‌ها هم به همین دلیل است.

اسکندریون در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش قصد ورود کردن به این مشکل را دارد، گفت: استخر در اختیار شرکت توسعه و تجهیز است و ما در این رابطه با وزارت ورزش جلساتی را داشته‌ایم تا در این خصوص ورود کند. استخر قهرمانی آزادی تنها استخر استاندارد برای تمرین ملی‌پوشان شنا است و امیدوارم از انجام شدن چنین اقدام غیر حرفه‌ای جلوگیری شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین