کد خبر: ۱۸۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
پخش سریال‌های نوروزی تا فردا شب (۱۸ فروردین ماه) به پایان می‌رسد و سریال‌های جدیدی در جدول پخش شبکه‌های تلویزیونی قرار می‌گیرند.
ناطقان: آخرین قسمت «بر سر دوراهی» امشب (۱۷ فروردین ماه) و «زوج یا فرد»، فردا شب (۱۸ فروردین ماه) پخش می‌شود. همچنین پشت صحنه سریال «شش قهرمان و نصفی» امشب به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

شبکه یک سیما

سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که در ایام نوروز به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رفت، شب گذشته (۱۶ فروردین ماه) به پایان رسید و سریال «دنگ و فنگ روزگار» به کارگردانی جواد مزدآبادی از امشب (شنبه ۱۷ فروردین) جایگزین این سریال نوروزی خواهد شد.

سریال «دنگ و فنگ روزگار» از شنبه، هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

داستان «دنگ و فنگ روزگار» به ارتباط دو دوست با بازی محمد نادری و سیروس گرجستانی برمی‌گردد. این دو فرد در شراکتی دچار مشکلاتی می‌شوند که ناچار هستند این مشکلات را پنهان کنند و همین مساله باعث خط سیر داستان طنز این مجموعه می‌شود.

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه خواه، زهره فکور صبور، سوگل طهماسبی، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش، ساعد هدایتی، شیرین آقارضا کاشی، پانته آ مهدی نیا، سینا رازانی، زهرا داوودنژاد، مهری آل آقا، مریم شاه ولی، مینا نوروزی، ساقی زینتی، بیتا خردمند، عباس محبوب، طاهر علایی، فریده دریامج، ژیار محمدزاده، ساره صحرایی، ستاره صحرایی، از جمله بازیگران این سریال هستند.

«دنگ و فنگ روزگار» به تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای پخش خواهد شد.
سریال «دنگ و فنگ روزگار»

شبکه دو سیما

آخرین قسمت سریال «بر سر دو راهی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا امشب (۱۷ فروردین ماه) ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

با پایان این سریال، فصل دوم مجموعه «روزهای بی قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی از یکشنبه (۱۸ فروردین ماه) ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن خواهد شد.

بخش عمده‌ای از ماجراهای فصل دوم این سریال در شهر تبریز و بخش‌هایی از آن در شهر مشهد جریان دارد. این مجموعه در ادامه «روزهای بی قراری» که فصل اول آن پیش از اینکه از شبکه یک سیما پخش شد، ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده: سارا که از همسر سابقش جدا شده در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود یک فرش نفیس مربوط به دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند و...

بازیگرانی مانند سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ و تعدادی از بازیگران تبریز و مشهد در فصل دوم «روزهای بی قراری» به ایفای نقش می‌پردازند.

«روزهای بیقراری ۲» به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی (تبریز) تولید می‌شود.

همچنین سیدجلال‌الدین محمدیان، خواننده قطعه «مردان خدا»، اجرای تیتراژ «روزهای بیقراری ۲» را برعهده داشته است.
سریال «روزهای بی قراری ۲»


شبکه سه سیما

آخرین قسمت سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام، یکشنبه (۱۸ فرودین ماه) ساعت ۲۰:۴۵ پخش می‌شود.

همچنین پس از پایان پخش این سریال نوروزی، خلاصه قسمت‌های پخش شده آن تا آخر هفته به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

سریال «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی سید مرتضی فاطمی نیز قرار است با پایان پخش مجموعه نوروزی «زوج یا فرد» روانه آنتن شبکه سه سیما شود.

«شرایط خاص» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای کمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود. تصویربرداری این سریال پربازیگر، بهار سال گذشته در بیش از ۱۱۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران انجام شد.

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.
سریال «شرایط خاص»

شبکه پنج سیما

پشت صحنه سریال نوروزی «شش قهرمان و نصفی» هم امشب (۱۷ فروردین ماه) ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود و با پایان پخش این سریال، «عطسه» به کارگردانی مهران مدیری از یکشنبه (۱۸ فروردین ماه) به مدت ۱۰ روز، ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

مهران مدیری، سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، سروش جمشیدی، فلامک جنیدی، سپند امیر سلیمانی، محمد رضا هدایتی، شبنم فرشادجو، سام نوری، ساعد هدایتی، رامین ناصر نصیر، علی اوجی، الیکا عبدالرزاقی، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، عارف لرستانی و … از جمله بازیگران این سریال هستند.

این سریال که در سال ۹۴ تولید شده است شامل آیتم‌های مختلف طنز که دارای موضوعات اجتماعی است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین