کد خبر: ۱۸۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: جلسه‌ای ویژه‌ای در زمینه سیل‌بند شهر کرمان فردا برگزار می‌شود.
ناطقان: سیدمصطفی آیت‌الهی‌موسوی صبح امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان که با حضور فدایی استاندار کرمان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه با تمام استان‌های درگیر سیل در کشور مکاتبه شده است اظهار داشت: از آنها درخواست شده که نیازهای خود را به صورت کتبی اعلام کنند.


وی با اشاره به اینکه در مرحله ابتدایی خوزستان اقلام مورد نیاز خود را به ما اعلام کرده است عنوان کرد: ۴۰۰ دستگاه چادر امدادی، ۲ هزار و ۴۰۰ تخته پتو، ۴ دستگاه خودروی تانکر آب، تریلر، کامیون، یک کامیون آب معدنی، ۷ نفر نانوا، یک دستگاه تکنوپخت، ۴ تن آرد از جمله اقلام ارسالی به استان خوزستان بوده و بالگرد جمعیت هلال احمر کرمان نیز به این منطقه اعزام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان افزود: تاکنون ۴ دستگاه لودر، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه بلدوزر، ۴ دستگاه تریلی، ۴ دستگاه خودروی تانکر، ۲ دستگاه کامیون، یک دستگاه خودروی سبک، ۳ دستگاه ژنراتور برق ۳ فاز، ۱۸ نفر تکنیسین و یک کامیون آب معدنی به استان لرستان ارسال شده است.

وی از اعزام خودروی سنگین بت‌فورد هلال‌احمر به استان گلستان خبر داد و بیان کرد: این خودرو قابلیت حمل لوازم و عملیات امداد در سیلاب و مناطق سخت را دارد.

آیت‌الهی‌موسوی با بیان اینکه سرویس بهداشتی سیار در استان کرمان نداریم افزود: اگر استان خوزستان تعداد سرویس بهداشتی سیار مورد نیاز خود را اعلام کند آنها را خریداری و ارسال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه با فرمانداران سراسر استان مکاتبه و هشدارهای لازم برای پیش‌بینی سیلاب و سیل به آنها شده است بیان کرد: جلسه‌ای ویژه‌ای در زمینه سیل‌بند شهر کرمان فردا برگزار می‌شود.

منبع: مشرق
برچسب ها: پیش بینی ، سیلاب ، کرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین