کد خبر: ۱۹۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
معاون و مشاور امور روان‌شناختی معاونت توسعه بهزیستی کشور از فعال کردن ٢١١ تیم محب در ٩ استان کشور خبر داد.
ناطقان: بهزاد وحیدنیا در کارگاه آموزشی مداخلات روانی اجتماعی در بلایا ویژه روان شناسان داوطلب مناطق سیل‌زده استان لرستان، گفت: سلامت افراد به‌عنوان گران‌بهاترین سرمایه انسانی هر کشور، از پشتوانه‌های ملی و اهم شاخص‌ها و محورهای توسعه پایدار تلقی می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به نقش و جایگاه ویژه خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی در ارتقاء کیفیت زندگی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، شادابی و نشاط و افزایش سرمایه اجتماعی، انتظار می‌رود تمام توان خویش را در راستای رسیدن به اهداف موردنظر بکار بگیریم.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی منسجم و مبتنی بر رویکردهای پیشگیرانه و ارتقایی در راستای تثبیت و تقویت نظام سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی بر اساس قوانین بالادستی و تولیت سازمان بهزیستی کشور در حوزه سلامت اجتماعی از اهداف بهزیستی است.

وحیدنیا گفت: گسترش و تقویت فعالیت‌های آموزشی متعدد و باکیفیت در حوزه سلامت روان، باهدف بهبود دانش و مهارت تخصصی ارائه‌دهندگان خدمات مشاوره‌ای و روان‌شناختی از دیگر اهداف ما است.

معاون و مشاور امور روان‌شناختی معاونت توسعه بهزیستی کشور با بیان اینکه ۵۴ نفر عضو فعال به عنوان اعضای محب بهزیستی در لرستان را شناسایی کردیم، افزود: هدف از انجام اقدامات ارائه خدمات روان‌شناختی گسترده و مطلوب در کشور است.

وی گفت: ٢١١ تیم محب را در ٩ استان کشور فعال کردیم تا بتوانند اقدامات خاصی متناسب با نیازهای جامعه برآورده کنیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین