کد خبر: ۱۹۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
جانشین فرماده سپاه با بیان اینکه خوزستان را ان‌شاءالله بهتر از قبل می سازیم، گفت: همه فرماندهان ارشد سپاه درگیر این حادثه اند.
ناطقان: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه که به منظور سرکشی از روند کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان در این ستان حضور دارد، اظهار داشت: ما یک برنامه ریزی دو ماهه مدیریت بحران برای بازگشت به شرایط قبل از سیل داریم؛ و بعد از آن برنامه ریزی بلند مدتی کرده ایم که شرایط را به وضعیتی بهتر از قبل تبدیل کنیم.

سلامی با بیان اینکه خوزستان را ان‌شاءلله بهتر از قبل می سازیم، گفت: همه فرماندهان ارشد سپاه درگیر این حادثه اند و هم اکنون که اینجا دارم صحبت می کنم همه فرماندهان ارشد نیروهای زمینی، هوافضا، دریایی، قدس و مقاومت سپاه اینجا حضور در صحنه دارند و خودشان عملیات را فرماندهی می کنند.

وی تصریح کرد: سپاه به دنبال خودنمایی نیست و این وظیفه ماست که خادمی مردم را بکنیم چراکه ما به مردم غرب و جنوب غرب ایران مدیون هستیم و اگر می بینید جایی حضور رسانه ای هم داریم فقط بخاطر آن است که به مردم دلگرمی و پشت گرمی بدهیم که به آینده و به خوزستانی بهتر و با نشاط تر از قبل امیدوار باشند.

جانشین فرماده سپاه افزود: سپاه پشت مردم است و تمام تلاشش را برای حل مسئله به خدمت گرفته است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین