کد خبر: ۱۹۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
صبح امروز برخی از رسانه‌های افغانستان از سقوط یک بمب‌افکن متعلق به نیروهای تروریست ارتش آمریکا در منطقه «لر» واقع در شهرستان «واشیر» ولایت هلمند خبر دادند.
ناطقان: صبح امروز برخی از رسانه‌های افغانستان از سقوط یک بمب‌افکن متعلق به نیروهای تروریست ارتش آمریکا در منطقه «لر» واقع در شهرستان «واشیر» ولایت هلمند خبر دادند.

بر اساس اعلام طالبان این بمب‌افکن راهبردی از نوع B52، بوده که در این منطقه از سوی نیروهای این گروه مورد شلیک قرار گرفته است.

طالبان همچنین مدعی شد که این بمب‌افکن پس از آتش گرفتن، سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن کشته شده‌اند.

هنوز هیچ مقام رسمی دولت افغانستان و نیز مقامات ناتو در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.
2 شب پیش، 4 تن از تروریست‌های ارتش آمریکا، در انفجار بمبی در نزدیکی پایگاه هوایی بگرام افغانستان کشته و ۳ تروریست آمریکایی دیگر مجروح شدند.

این انفجار در حالی صورت گرفت که واشنگتن در حال مذاکره با گروه طالبان برای خروج از افغانستان است. واشنگتن تا کنون دو دور مذاکره با طالبان برگزار کرده و انتظار می‌رود که سومین دور مذاکره طی ماه جاری برگزار شود.

گروه طالبان، مسئولیت حمله به تروریست‌های ارتش آمریکا را برعهده گرفت.

منبع: فارس
برچسب ها: طالبان ، بمب افکن ، ساقط
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین