کد خبر: ۱۹۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
صالحی امیری در گفتگو با "ناطقان":
این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که واکنش حاکمیت به این اقدام جنون‌آمیز ترامپ چه خواهد بود، ابراز داشت: هیئت حاکمه آمریکا همواره بدنبال رفتارهایی هستند که فضا را ملتهب کنند، اما رویکرد هوشمندانه و استراتژیک ایران اجازه بهره‌برداری به آنها نداد
وزیر سابق ارشاد در گفتگو با "ناطقان" پیرامون آثار اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران گفت: بدون شک اين تهديد به فرصتي بزرگ تبديل شد و عملا باعث ارتقاء وحدت و تقویت وفاق ملي خواهد شد.


صالحی‌امیری ادامه داد: اقدام غيرعقلاني ترامپ در شرايطي كه سپاه باهمه توان دركنار سيل‌زدگان قرار گرفته، ناشي از عدم فهم دقيق آنها از جايگاه انقلاب اسلامی و نهادهای انقلابی در متن مردم است.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که واکنش حاکمیت به این اقدام جنون‌آمیز ترامپ چه خواهد بود، ابراز داشت: هیئت حاکمه آمریکا همواره بدنبال رفتارهایی هستند که فضا را ملتهب کنند، اما رویکرد هوشمندانه و استراتژیک ایران اجازه بهره‌برداری به آنها نداد و در فضای داخلی شاهد شکل‌گیری یک انسجام نخبگانی و عمومی علیه تصمیم کاخ سفید بودیم که آنها تصورش را هم نمی‌کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین