کد خبر: ۱۹۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
سیروس دین محمدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با برد مقابل الهلال و سپاهان دوباره زنده شد و بازگشت باشکوهی به مسابقات داشت.
ناطقان:سیروس دین‌محمدیدر خصوص پیروزی تیم استقلال مقابل سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر‌فوتبال اظهار داشت: به نظرم استقلال یکی از بهترین بازی‌های خود را در این فصل مقابل سپاهان انجام داد و واقعأ بازیکنان خوب و بی نقص بودند. شاگردان شفر از نظر فیزیکی خوب بازی کردند و حتی صاحب چند موقعیت خوب گلزنی هم شدند که از آن استفاده نکردند. معتقدم اگر این روند خوب استقلال ادامه پیدا کند شانس بالایی برای رسیدن به کسب عنوان قهرمانی دارند. هنوز پنج هفته تا پایان لیگ فرصت باقی‌مانده و ممکن است در ادامه مسابقات اتفاقات زیادی رخ دهد، شرایط تغییر کند. کار برای هیچ تیمی تمام نشده است.

وی در مورد تیم سپاهان هم گفت: به نظرم سپاهان ساختار خوبی دارد به طوری که از بازیکنان خوب و مربی با دانشی برخوردار است. شاید خیلی‌ها با خودشان فکر کنند این نتیجه و تساوی هفته گذشته شاگردان قلعه‌نویی مقابل نساجی قائمشهر ممکن است سپاهان را از قهرمانی دور کرده باشد ولی این طور نیست ، این تیم هنوز هم از بخت بالایی برای قهرمانی برخوردار است و باید در بازی‌های بعدی بیشترین امتیاز را کسب کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: بعد از دربی همه از استقلال ناامید بودند و فکر می‌کردند استقلال تمام شده و ممکن است از الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه‌ای سنگین شکست بخورد اما خدارا شکر مشاهده کردید که این طور نشد و به پیروزی دست یافت. به نظرم استقلال با برد مقابل الهلال و سپاهان دوباره زنده شد و بازگشت باشکوهی به مسابقات داشت. شفر خیلی خوب توانست در ۱۰ روز تیمش را از لحاظ روحی روانی به شرایط مطلوب بازگرداند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین