کد خبر: ۱۹۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
نماينده مردم شيروان در مجلس گفت: در جریان سیل اخیر ۴ نفر در استان خراسان شمالی جان باختند و تخریب راه‌های روستایی، پل، آب‌نما، برخی روستاها، دامداری‌ها، مزارع، شبکه توزیع آب، برق و گاز خساراتی بود که به استان ما وارد شد.
ناطقان: عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی علل و عوامل خسارات ناشی از وقوع سیل در برخی نقاط کشور،‌ اظهار داشت: استاندار خراسان شمالی در جریان سیل این منطقه با مدیریت خوب به فرمانداران تفویض اختیار کرد و نمایندگان استان نیز مسئولان استانی را شهر به شهر و روستا به روستا همراهی کردند.

وی افزود: در جریان سیل اخیر 4 نفر در استان ما جان باختند، تخریب راه‌های روستایی، پل، آب‌نما، برخی روستاها، دامداری، مزارع، شبکه توزیع آب، برق و گاز خساراتی بود که به استان ما وارد شد، در مجموع 600 میلیارد تومان خسارت به خراسان شمالی وارد شد.

عزیزی گفت: ما خواستار در اختیار گذاشتن بودجه به وزارت نیرو و راه و شهرسازی برای لایروبی رودخانه‌ها و بازسازی راه‌های روستایی شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین