کد خبر: ۱۹۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: متأسفانه دولت برنامه‌ای برای تخصیص ارز دولتی برای تأمین کالاهای اساسی ندارد و مانند سال گذشته این منبع فقط در جیب دلالان می‌رود.
ناطقان: جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: در بودجه سال ۹۸ مصوب کردیم ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی صرف تأمین کالاهای اساسی مردم شود.

وی افزود: دولت سال گذشته این ارز را دریافت کرد و صرفاً در جیب دلالان رفت و سودی به مردم نرسید و امسال هم راه گذشته را می‌رود.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: مردم در تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز خود دچار مشکلات فراوانی هستند اما متأسفانه دولت هیچ برنامه‌ای برای تخصیص این اعتبار به مردم ندارد و نیاز است ضمن آنکه قیمت کالاهای اساسی را کنترل کند، این منابع را هم در اختیار مردم قرار دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت و حقوق فرهنگیان باید در اسرع وقت به آنان پرداخت شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین