کد خبر: ۱۹۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر قرار است سازمان برنامه بودجه خسارات را برآورد کنند فکری هم برای بخش‌های مختلف استان تهران و شهرستان‌ها و روستاها داشته باشند.
ناطقان: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی گفت: امروز نمایندگان همه استانهای سیل زده در صحن علنی صحبت کردند اما کسی از استان تهران صحبت نکرد.

وی افزود:‌ استان تهران در اثر حادثه سیل در شهرستان‌های لواسانات و رودبار قصران و اوشان و فشم و کن و سولقان خسارات زیادی داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: اگر قرار است سازمان برنامه بودجه خسارات را برآورد کنند فکری هم برای بخش های مختلف استان تهران داشته باشند.

کواکبیان تصریح کرد: حضرت امام حسین علیه الاسلام می فرمایند انسان عاقل باید با مشکلات با تدبیر اقدام کند لذا بهتر است دولت و مدیران به این فرمایش توجه ویژه داشته باشند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین