کد خبر: ۱۹۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
وزیر بهداشت و درمان پاکستان اعلام کرد:‌ افزایش قیمت دارو در کشور قطعی است.
ناطقان: به نقل از ای آر وای نیوز، وزیر صحت و تندرستی پاکستان اعلام کرد: قیمت دارو در این کشور به جز داروهای کمیاب و لازم برای بیماران خاص افزایش می یابد.

پیش از این دادگاه به وزارت بهداشت و درمان پاکستان دستور داده بود که ظرف 15 روز آینده قیمت واقعی داروها را تعیین کند، البته تا زمانی که قیمت واقعی دارو تعیین نشده هیچ داروخانه و بیمارستانی حق افزایش قیمت داروها را ندارد.

این در حالی است که با افزایش قیمت دارو در جهان شرکت‌های داروسازی پاکستان اعلام کرده‌اند که باید قیمت دارو در این کشور هم بر اساس نرخ تورم افزایش یابد.

گفتنی است با توجه به بی‌ثباتی بازار دارو در پاکستان نمی‌توان مبلغ دقیق افزایش قیمت دارو در این کشور را تعیین کرد، اما منابع غیررسمی اعلام کرده‌اند قیمت داروهای کمیاب نیز چندین برابر خواهد شد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین