کد خبر: ۱۹۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
حضرت آیت الله خامنه ای:
رهبر معظم انقلاب فرمودند: قرآن گفته است «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانی که در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیست‌ها ساختند و خون فلسطینی‌ها را لگد کردند و حقّشان را ضایع کردند. اَشِدّاءُ عَلی الکُفّار را فراموش کردند و شدند نوکر کفّار. الان بسیاری از سران کشورهای عربی از این قبیلند.
ناطقان: رهبر معظم انقلاب، در دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن فرمودند: قرآن کتاب سعادت دنیا و آخرت است به شرطی که ما به قرآن عمل کنیم.

قرآن گفته است «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار»؛ بعضی از ما مسلمانان این را فراموش میکنیم، مثل کسانی که در کشورهای اسلامی با آمریکا و صهیونیست‌ها ساختند و خون فلسطینی‌ها را لگد کردند و حقّشان را ضایع کردند. اَشِدّاءُ عَلی الکُفّار را فراموش کردند و شدند نوکر کفّار. الان بسیاری از سران کشورهای عربی از این قبیلند.

دسته‌ی دیگر «رُحَماءُ بَینَهُم» را فراموش کردند. اینها مؤمن به الله و قرآن و کعبه را تکفیر میکنند و وقتی رُحَماءُ بَینَهُم نبود، جنگهای داخلی راه می‌افتد. سوریه و یمن را ببینید؛ الان یمن ۴سال است که بمباران میشود. آن بمباران‌کننده، به ظاهر مسلمان است اما به مسلمانان رحم نمیکند.

در حال تکمیل ...

منبع: انتخاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین