کد خبر: ۱۹۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از دستگیری یکی از سارقان حرفه‌ای که طعمه‌های خود را از افراد سالمند و بیسواد از مقابل عابربانک‌ها انتخاب می‌کرد، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ " احمد ثمره حسینی " گفت: در پی شکایت شهروندی سالخورده مبنی بر اینکه کارت عابر بانکش توسط مردی جوان مورد سو استفاده قرار گرفته، پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که به دلیل کهولت سن از مردی جوان که در محدوده دستگاه خودپرداز بازار زابل پرسه می زده درخواست کمک کرده که پس از انجام عملیات بانکی متوجه می‌شود تمامی موجودی کارت عابر بانکش توسط این فرد به کارت دیگری منتقل شده است.

سرهنگ ثمره حسینی اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات میدانی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی با همکاری مأموران کلانتری ۱۲، فرد کلاهبردار را که درهمان محدوده در کمین طعمه‌ای دیگر بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از او تعداد ۲ قطعه کارت عابر بانک کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم ۲۴ ساله در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با مالباخته و مستندات کشف شده به ۹ میلیون ریال کلاهبرداری طی ۷ فقره سرقت از افراد سالخورده و بیسواد در شهر زابل اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست از در اختیار گذاشتن کارت‌های اعتباری خود به افراد ناشناس خودداری کرده تا مورد سو استفاده قرار نگیرند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین