کد خبر: ۱۹۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و بسیار مناسب است.
ناطقان: صادق حقیقی پور درباره آخرین وضعیت آب و فاضلاب در خوزستان اظهار کرد: از مجموع ۷۶ شهر استان خوزستان علی رغم سیلاب بسیار شدید و عظیمی که رخ داده، هم اکنون در هیچ کدام از شهرهای خوزستان مشکل تأمین آب شرب آشامیدنی وجود ندارد و وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و بسیار مناسب است.

وی افزود: تمام آزمایش‌های لازم از منظر میکروبیولوژی، میکروبی، باکتری و همه موارد انجام می‌شود و هیچ گونه مشکلی در بحث کنترل کیفی و بهداشتی آب آشامیدنی شهرهای استان خوزستان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به وضعیت فاضلاب در خوزستان تصریح کرد: در بحث فاضلاب از یک ثبات نسبی در شهرهای استان برخوردار هستیم بجز در شهر اهواز که شاهد برخی از مشکلاتی در آن هستیم.

وی با اشاره به مشکل فاضلاب در شهر اهواز تصریح کرد: در شهر اهواز در چند روز گذشته ۱۶ نقطه دچار پس‌زدگی شدید فاضلاب شده بود که با تلاش و همکاری پرسنل شرکت آب و فاضلاب اهواز ۱۲ نقطه از این مناطق که دچار پس زدگی فاضلاب شده بود برطرف شد.

حقیقی پور ادامه داد: ۴ منطقه باقی مانده است که با بسیج کردن امکانات در این مناطق در تلاش هستیم مشکل پس زدگی فاضلاب در اهواز را به صورت کامل برطرف کنیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین