کد خبر: ۱۹۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
وزیر دفاع قطر در سفری به اردن با مقامات این کشور دیدار و درباره روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه همکاری‌های نظامی و دفاعی گفت‌وگو کرد.
ناطقان: «خالد بن محمد العطیه» وزیر دفاع قطر در رأس هیأتی عالی‌رتبه به اردن سفر کرده و با «عبدالله دوم» شاه این کشور دیدار کرد.

در این دیدار روابط روابط اردن و قطر و پروژه‌های مشترک دو کشور بررسی شد و شاه اردن از حمایت‌های قطر از کشورش و ایجاد فرصت‌های شغلی برای اردنی‌ها و سرمایه‌گذاری قطر در اردن قدردانی کرد.

 

طبق گزارش شبکه الجزیره، وزیر دفاع قطر همچنین با «محمود فریحات» رئیس ستاد مشترک ارتش، «عمر الرزاز» نخست‌وزیر اردن و دیگر مقامات ارشد این کشور دیدار کرد.

همچنین چند توافقنامه همکاری نظامی بین اردن و قطر در حضور العطیه و فریحات امضا شد و فریحات روابط اردن و قطر را ریشه‌دار و مستحکم خواند.

العطیه روز پنجشنبه (دیروز) همچنین با «عمر الرزاز» نخست‌وزیر اردن دیدار کرد.

الرزاز در این دیدار روابط تاریخی دو کشور را ستود و بر آمادگی کشورش برای گسترش افق‌های همکاری مشترک به نفع دو کشور، استفاده از فرصت‌ها و تجربیات متقابل در زمینه‌های آموزش، اشتغال، خدمات و آموزش‌های دفاعی تأکید کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین