کد خبر: ۱۹۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
یک مقام مسئول گفت: امروز قیمت طلا و سکه روند کاهشی داشت که علل آن را می‌توان نرخ ارز و قیمت جهانی طلا در بازار دانست.
ناطقان: محمد کشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره بازار طلا و سکه گفت: امروز قیمت طلا و سکه روند کاهشی داشت که علل آن را می‌توان نرخ ارز و قیمت جهانی طلا در بازار دانست.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه داد و ستد‌ها در بازار کاهش یافته است، اظهار کرد: علت این امر را می‌توان نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان نسبت داد.

کشتی آرای با اشاره به اینکه حباب سکه امروز به ۴۷۰ هزار تومان رسیده است، گفت: حباب سکه نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، انتظار می‌رود که قیمت طلا و سکه تا پایان هفته جاری، کاهش داشته باشد.

کشتی آرای در پاسخ به این پرسش که وضع بازار را در اردیبهشت ماه چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: به‌طور قطع نمی‌توان وضع بازار را پیش بینی کرد چرا که بازار طلا و سکه به نوسان نرخ دلار بستگی دارد.

امروز در بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۴۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۲۹ هزار و ۳۸۱ تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۷۶ دلار معامله شد.
برچسب ها: حباب ، سکه ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین