کد خبر: ۱۹۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳۵۵ کیلو مواد مخدر در عملیات ویژه پلیسی خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مواد افیونی از استان‌های هم‌جوار به شهرستان شهریار را دارند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با پایش محورهای مواصلاتی شهرستان شهریار، موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو شده و آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی ۲۲۸ کیلوگرم تریاک و ۱۲۷ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جا ساز شده بود، کشف کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات، ۴ قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین