کد خبر: ۱۹۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان موفق به کشف بیش از 2 تن و 814 کیلوگرم انواع مواد افیونی و هلاکت 2 قاچاقچی شدند.
ناطقان: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، 2 تیم از اعضای این باند مسلح که قصد جابجایی مواد مخدر از شهرستان ایرانشهر را داشتند به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سردار محمد قنبری ، بیان کرد: روز گذشته مأموران پلیس، یکی از این تیم ها را که با یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره ای و یک دستگاه پژو پارس سفید از ایرانشهر به سمت شهرستان دلگان حرکت کرده بودند و با 2 دستگاه پژوی 405 اسکورت می شدند، شناسایی کردند.

وی گفت: باشدت گرفتن درگیری، قاچاقچیان با بجا گذاشتن خودروهای حامل مواد به وسیله یکی از خودروهای اسکورت از طریق جاده های فرعی فرار کردند.

سردار قنبری با اشاره به هلاکت 2 قاچاقچی در این عملیات، گفت: در بازرسی از 3 خودرو به جامانده، یک تن و 192 کیلو و 900 گرم تریاک، 19 کیلو شیشه و یک کیلوگرم سایر مواد به همراه 2 اسلحه کلاش با تیغه خشاب های فاقد فشنگ کشف شد.

وی ادامه داد: در ساعت 22 و 32 دقیقه شب گذشته، تکاوران پلیس با تیم دوم از این باند که در جاده خاش – ایرانشهر در حال جابجایی مواد بودند، رو در رو شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که با 2 دستگاه پژو 405 درحال حرکت بودند ، پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، باگذاشتند خودروها ، با استفاده از تاریکی شب و پستی و بلندی و کوهستانی بودن منطقه از محل فرار کردند.

وی گفت: در بازرسی از این 2 خودرو، یک تن و 577 کیلو و 411 گرم تریاک، 14 کیلو و 300 گرم حشیش و 9 کیلو و 700گرم شیشه به همراه یک قبضه سلاح شکاری و مقادیری مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این مواد از یکی از کشورهای شرقی وارد ایران شده است افزود : تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای فراری این باند مسلحانه ادامه دارد.

سردار محمد قنبری ، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین