کد خبر: ۱۹۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم و بارش در کندوان به حدی است که این محور سفیدپوش شده است.
ناطقان: علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم.

وی افزود: بارش برف در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان این محور به حدی شدید است که سطح جاده سفیدپوش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: همچنین در محور سوادکوه شاهد بارش باران و در محور کیاسر شاهد هوایی ابری هستیم و از لحاظ ترافیکی نیز تردد در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

این مسؤول بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها نیروهای پلیس راه در حالت آماده‌باش هستند و در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی حضور دارند.

قدمی با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی احتمال رانش و ریزش در محورهای کوهستانی وجود دارد که لازم است رانندگان قبل از تردد وضعیت محورهای مازندران را ازطریق شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 استعلام کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به بارش‌ها سطح محورهای مازندران به‌صورت لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان در تردد احتیاط کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین