کد خبر: ۱۹۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تا افق ۱۴۰۰ وزارت ورزش و جوانان با همکاری سایر وزارتخانه‌ها نسبت به راه‌اندازی ۴۰۰۰ تشکل مردم‌نهاد اقدام خواهد کرد.
ناطقان: سجاد سالک در حاشیه نشست با مسئولان سمن‌های فعال استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از رویکردهای اصلی وزارت ورزش و جوانان تقویت و توسعه فعالیت‌های سمن‌ها در حوزه‌های مرتبط با جوانان و ورزش است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها به شکل درست و صحیح انجام می‌شود.

وی موضوع فرهنگسازی را به عنوان یکی از مؤلفه‌های توسعه فعالیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف یادآور شد و خاطرنشان کرد: نسل جوان ما امروز با بهره‌گیری از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها می‌تواند بهترین شرایط را برای توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان افزود: جوانان ما باید در عرصه‌های مختلف کنش‌گرایانه عمل کنند و با نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف وظیفه و رسالت تاریخی خود را انجام دهند.

سالک اهمیت تشکیل سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد را با محوریت جوانان و در حوزه‌های مختلف یادآور شد و اظهارکرد: هیچ جامعه‌ای با حرکت‌ها و اقدامات فردی به جایی نرسیده است بلکه در سایه حرکت‌ها و اقدامات منسجم و وحدت‌گونه است که بسیاری از موفقیت‌ها به دست می‌آید.

وی در ادامه گفت: یکی از رموز توسعه غرب جدی گرفتن تشکل‌ها، مجموعه‌های غیردولتی، سندیکاها و رغبت به فعالیت‌های داوطلبانه است اما متأسفانه در کشور ما این شرایط چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از سمن‌ها به عنوان دیده‌بانان جامعه یاد و اظهارکرد: امیدواریم با مشارکت همین سمن‌ها کارهای داوطلبانه و عام‌المنفعه در جامعه ما شکل گسترده‌ای به خود بگیرد و وضعیت به مراتب مناسب‌تری را در حوزه تحولات اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی شاهد باشیم.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین