کد خبر: ۱۹۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از افزایش ۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار خبر داد.
ناطقان: محمدکشتی آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از افزایش ۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر ارزیابی دقیقی از بازار نمی‌توان داشت.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تصریح کرد: حباب سکه امروز به ۵۴۰ هزار تومان رسیده است.

وی از وضع بازار طلا و سکه در اردیبشت ماه خبر داد و گفت: به‌طور قطع نمی‌توان وضع بازار را پیش بینی کرد چرا که بازار طلا و سکه به نوسان نرخ دلار بستگی دارد.

کشتی آرای در پاسخ به این پرسش که بازار طلا و سکه را تا پایان هفته چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: امروز افزایش قیمت را در بازار شاهد بودیم و نمی‌توانیم ارزیابی دقیقی را بر بازار داشته باشیم.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با بیان اینکه افزایش قیمت طلا و سکه را می‌توان به افزیش نرخ ارز و اونس طلا در بازار نسبت داد، اظهار کرد: در مجموع دادوستد‌ها در بازار کاهش داشته است که علت این امر را می‌توان نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان نسبت داد.

به گفته کشتی آرای، امیدواریم وضع بازار بتواند به یک تعادل نسبی دست پیدا کند.

امروز در بازار آزاد تهران، سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۵۰ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۵ هزار و ۱۵۲ تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۷۸ دلار و ۷ سنت معامله شد.
برچسب ها: حباب ، سکه ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین