کد خبر: ۱۹۱۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
ماموران انتظامی مشهد با حضور در محل سرقت زن جوانی را دستگیر کردند که نوزادی یک ساله داخل کالسکه را نیز با وسایل سرقتی حمل می کرد و در حال فرار بود.
ناطقان: ماموران انتظامی مشهد با حضور در محل سرقت زن جوانی را دستگیر کردند که نوزادی یک ساله داخل کالسکه را نیز با وسایل سرقتی حمل می کرد و در حال فرار بود. این زن جوان که راهی جز بیان حقیقت نمی دید اعتراف کرد از یک ماه قبل با همدستی همسرش و همچنین با حضور فرزند یک ساله شان مرتکب سرقت می شوند.


با کشف دو میلیون تومان وسایل سرقتی از این زن جوان تحقیقات برای دستگیری شوهر فراری این زن و کشف دیگر سرقت های متهمان ادامه دارد.

متهم پرونده در تحقیقات اولیه ادعا کرد: چندی قبل هم با همسرم از پارکی در کوی امیر دو عدد قیچی باغبانی سرقت کردیم.

زن جوان که به مواد مخدر اعتیاد دارد افزود: ما نوزادمان را همراه خود می بردیم تا هیچکس شک نکند و من از همسرم هیچ نشانی ندارم چون صاحبخانه از خانه بیرون مان کرده است. زن ۳۴ ساله در پایان گفت: شوهر معتادم، فرزند یک ساله مان را هم معتاد کرده و به وی شیره و تریاک می دهد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین