کد خبر: ۱۹۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به اینکه قطارهای متروی تهران روزانه 2068 بار اعزام می‌شوند، گفت: با تأمین قطارهای بیشتر فاصله بین زمان حرکت‌ها کمتر می‌شود.
ناطقان: فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، در ارتباط با گلایه‌مندی برخی از شهروندان مبنی بر توقف ناگهانی بین خطوط اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روزانه بیش از ۲۰۶۸ تردد توسط متروی پایتخت انجام می‌گیرد که همه این ترددها توسط نرم افزار خاص کنترل و میزان تاخیر و سرعت آنها بررسی می‌شود. همچنین شاخص‌های عملکردی در این زمینه وجود داشته و همه آنها را کنترل می‌کنیم

وی با اشاره به این‌که تعداد قطارها روازنه نسبت به نیاز تأمین می‌شود،‌گفت: در حال حاضر به اندازه کافی قطار جهت تردد شهروندان وجود دارد که امیدواریم با تأمین قطارهای بیشتر فاصله بین حرکت‌ها هم کمتر شود.

نوبخت با اشاره به این‌که خرابی مترو می‌تواند یکی از علل توقف قطارها باشد، افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: امروز صبح هیچ گزارشی مبنی بر توقف واصل نشده و ۱۱۶ مورد تردد قطار نیز از ابتدای صبح صورت گرفته و همه سر زمان حرکت کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: خط ۴ مترو روزانه ۴۰۰ حرکت قطار در آن صورت می‌گیرد و گزارشی مبنی بر توقف در این زمینه نیز گزارش نشده است.
منبع: فارس
برچسب ها: قطارها ، مترو ، حرکت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین