کد خبر: ۱۹۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
سخنگوی جدید دستگاه قضا گفت: با عفو مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قریب به صد هزار نفر از زندانیان مشمول عفو شدند.
ناطقان: غلامحسین اسماعیلی در اولین نشست خبری خود در سمت سخنگوی دستگاه قضا که بعد از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: قریب به صد هزار نفر از زندانیان مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند که حدود ۶۰ هزار نفر از زندان آزاد شدند و حدود ۴۰ هزار نفر نیز تخفیف و تقلیل در محکومیتشان صورت گرفت.

وی همچنین در این نشست گفت: در پایان سال ۱۳۹۷ بر مبنای مأموریت و مسئولیت دادگاه انتظامی قضات به منظور تشویق و تقدیر از قضات کارآمد و شایسته و از ناحیه دادسرای انتظامی قضات تعداد ۶ هزار و ۴۰۹ نفر از همکاران قضائی و اجرایی که حائز شرایط شناخته شده بودند در فروردین ماه ۹۸ مورد تقدیر قرار گرفتند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین